Garanciális javítás, csere, vagy pénzvisszafizetés
Garanciális javítás, csere, vagy pénzvisszafizetés
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
k, 04/13/2010 – 10:19
Karácsonra vettünk egy dvd lejátszó. Az első munkanapon visszavittük, mert semmit sem tud lejátszani.
A SPAR elküldte márkaszervizbe.
Februárban mekérdeztük, mikor kaphajuk meg.
A bolt felkereste a márkaszervizet, aki nem tudott semmit a készülékről. Az esetről a bolt jegyzőkönyvet készített és elküldte a központna. Ígéretet kaptunk, hogy ezután talán pénzt vagy másik készüléket kapunk. Érdeklődtünk márciusban és most áprilisban is a megoldásről. Most azt ígérték, hogy az ORON gyártó utánanéz a dolognak és talán ad cserekészüléket vagy utalványt.
Kérdésem?
Vajon meddig vagyok köteles még várni a hibás készülék karpótlására?
Félév, egy-két év?
Mert határidőt soha nem mondanak.
Aki tud jó tanácsot adni, írjon.