Garanciális javítás, csere, vagy pénzvisszafizetés

Garanciális javítás, csere, vagy pénzvisszafizetés

Nincs válasz

aranka
User offline. Last seen 11 év 10 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 04/13/2010

Karácsonra vettünk egy dvd lejátszó. Az első munkanapon visszavittük, mert semmit sem tud lejátszani.
A SPAR elküldte márkaszervizbe.
Februárban mekérdeztük, mikor kaphajuk meg.
A bolt felkereste a márkaszervizet, aki nem tudott semmit a készülékről. Az esetről a bolt jegyzőkönyvet készített és elküldte a központna. Ígéretet kaptunk, hogy ezután talán pénzt vagy másik készüléket kapunk. Érdeklődtünk márciusban és most áprilisban is a megoldásről. Most azt ígérték, hogy az ORON gyártó utánanéz a dolognak és talán ad cserekészüléket vagy utalványt.
Kérdésem?
Vajon meddig vagyok köteles még várni a hibás készülék karpótlására?
Félév, egy-két év?
Mert határidőt soha nem mondanak.
Aki tud jó tanácsot adni, írjon.