Neckermann
Neckermann
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
A Neckermann szervezésében Rodoszra, Falirakira utaztunk 2009,június 28-án 1 hétre.Előzetesen írásban érdeklődtem, hogy mivel a repülő mind az oda-mind a visszaúton későn indult
-mi lesz az első esti vacsoránkkal- este fél 11-re értünk a szállodába
-a hazautazás napján , ha a gép késő este indul, hová tehetjük a csomagokat a transzefer busz érkezéséig
Mindkét kérdésemre megnyugtató választ kaptam.Az első esti vacsorát a hazautazás napján ebédre fogjuk megkapni.A második kérdésre azt válaszolták, hogy van a Lido Starban csomagszoba.
Ezzel szemben a megérkezéskor nem volt senki a recepción.Fél órát vártunk egy olyan éjszakai portásra, aki a görögön kivül más nyelvet nem beszélt.A pincér fordított.Ő közölte velünk, hogy lekéstük a vacsorát, de a pótlását majd másnap a recepcióssal megbeszélhetjük.
Másnap a recepciós közölte, hogy szó sem lehet az elutazás napján ebédről.Hét közben-mint később megállapodtunk, szerdán-megkaphatjuk.Szerdán ebédre az előző estéről megmaradt paradicsomos tésztát kaptuk és 5 kocka dinnyét-ketten.A tészta nem volt friss, ezért el is rontottam a gyomromat.
De a másik kérdésre adott válasz sem állta meg a helyét.Nevezetesen a szállodának nem volt csomagszobája.Erről az idegenvezető jegyzőkönyvet is felvett.12 órakor kellett volna elhagyni a szobát, de 25 euró ellenében-me3lyről számlát is kaptunk- megengedték, hogy este 7-ig maradhatunk.Különben egész nap ülhettünk volna a csomagjaink mellett, mert semmiféle őrzést nem biztosítottak volna.A transzfer busz este fél 8-kor jött.
A hazaérkezésünk napján azonnal írtunk a Neckermann-nak, csatolva a saját levelüket, a jegyzőkönyvet és a számlát, kérve, hogy kárunkat rendezzék.28 nap után e-*mail-ben kaptunk egy elutasitó választ.Arra hivatkoztak, hogy ők teljesítették a vacsorával kapcsolatos kötelezettségüket,mert a repülőn kaptunk enni.Ez azért is elfogadhatatlan válasz, mert a repülőn mindenki kapott enni,az is aki apartmanban foglalt szállást ellátás nélkül.A repülőjegy árában benne van az étkezés is.Ez független attól, amit mi befizettünk a Neckermann-nak.Minden kérésünket elutasított.Ráadásul még a levelükben pofátlanul azt is írták, hogy remélik a jövőben is velük utazunk.Ez már több, mint szemtelenség.Többszörösen is becsaptak.Már ott kezdődött, hogy januárban 16 %-os kedvezménnyel fizettük be az utunkat, amit májusban + 8 %-kos pótdíjjal fejeltek meg.Miközben az euró -forint árváltozás januárhoz képest, összesen 3 % volt.De ezt a pótdijat azzal is megfizettették, aki februárban a 314,-Ft-os euró árfolyamon fizette be az útját.
A szálloda, ami az ő jelzésük szerint NNN+ volt, nem felelt meg még a normál 2 csillagfosnak sem,A lepedő rongyos volt, a WC minden lehúzásnál , mint a hajókűrt olyan hangot adott.A klima tartószerkezete olyan rozsdás volt, hogy attól tartottunk, hogy a fejünkre szakad
Az idén az ismeretségi körünkből, aki velük utazott,mindenki panaszkodott rájuk.
Látogass el a panaszfal.hu oldalra, hogy a kérdésedre gyors és szakszerű választ kaphass.
Sajnálom, hogy
Kedves Banne!
Sajnálom, hogy ezek a bosszantó dolgok rányomták a bélyegüket a nyaralásukra :(. Köszönjük, hogy tapasztalatát megosztotta másokkal is, akik így óvatosabbak lehetnek az adott szállodával, irodával kapcsolatban.
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Banne, úgy látom egy cipőben jártunk. Szintén a Lido Star-ban szálltunk meg és a Neckermannal mentünk. Ugyanezek voltak a tapasztalataim. Mocskos, koszos szálloda, udvariatlan recepciós, és a Neckermann személyzet pofátlan, gerinctelen banda volt. Amikor órákat késett a kölcsönzött autónk, megpróbálták ráfogni a görög irodára a késést, később kiderült, hogy ők nem jelentették le a kérelmünket, össze-vissza hazudtak, hülyének nézték az utasokat többször is stb.
Biztos, hogy többet nem utazom a Neckermann-al, és mindenkit lebeszélek erről. Eddig mindig a TUI-val utaztunk, most csak az időpont miatt mentünk a Neckermann-al, bár ne tettük volna, inkább maradtunk volna a jó kis bevált TUI-nál….