Kávéfőző
Kávéfőző
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
k, 04/13/2010 – 23:28
Tisztelt Fórumozók!
Az egyik bevásárlóközpontban vásároltam egy kávéfőzőt,ami már másodjára romlott el!
Elvittem másodjára is az üzletbe, ők továbbították a szerviznek, akik vissza is küldték kb 1,5 hónap múlva
a szelepzáró kupak nélkül, valamint egy állapot jelző led is hiányzott.
Ismét visszavittem, azzal az indokkal, hogy hiányosan kaptam vissza , valamint , hogy hiányzik egy led az eredeti állapothoz képest. Ismét szervizbe küldték. Jelen pillanatban kb 2 hónapja van már szervizben a készülék.
Kérdésem az lenne , hogy milyen kártérítési igényt kérhetek és hova fordulhatok ezzel kapcsolatban?
A választ előre is köszönöm!