Kávéfőző

Kávéfőző

Nincs válasz

Anita8705
User offline. Last seen 11 év 10 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 04/13/2010

Tisztelt Fórumozók!

Az egyik bevásárlóközpontban vásároltam egy kávéfőzőt,ami már másodjára romlott el!
Elvittem másodjára is az üzletbe, ők továbbították a szerviznek, akik vissza is küldték kb 1,5 hónap múlva
a szelepzáró kupak nélkül, valamint egy állapot jelző led is hiányzott.
Ismét visszavittem, azzal az indokkal, hogy hiányosan kaptam vissza , valamint , hogy hiányzik egy led az eredeti állapothoz képest. Ismét szervizbe küldték. Jelen pillanatban kb 2 hónapja van már szervizben a készülék.
Kérdésem az lenne , hogy milyen kártérítési igényt kérhetek és hova fordulhatok ezzel kapcsolatban?

A választ előre is köszönöm!