A Budapest Bank embertelensége!
A Budapest Bank embertelensége!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
A férjem ez év januárjában elhunyt, s volt egy Cora Presztízs hitelkártyája, melyen 83.000 Ft. tartozása volt. Ezt az összeget szerettem volna kifizetni közvetlenül a halála után. Megtéve a megfelelő lépéseket (halotti ak. kivonat megküldése, megfelelő nyilatkozatok megtétele stb.) a Budapest Bank arról tájékozott, hogy ezt a tartozást csak akkor engedik kiegyenlíteni, ha megvan a hagyatéki végzés. Arról a bank munkatársai nem tájékoztattak, hogy a végzésben fel kell tüntetni a kártyán lévő tartozást, de történészként megszoktam, hogy óvatosnak és körültekintőnek kell lennem, a biztonság kedvéért megkérdeztem a közjegyzőt a hagyatéki tárgyaláson, hogy felvegyük-e a végzésbe a vonatkozó összeget? A jegyzőúr úgy nyilatkozott, hogy nem. A bank ennek ellenére nem engedi kiegyenlíteni a tartozást, s ragaszkodik ahhoz, hogy indítsak el egy póthagyatéki eljárást, ami nem nemcsak lelkileg, hanem bizony anyagilag is komoly megpróbáltatást jelentene számomra.
Véleményem szerint a bank hibát követett el, mivel nem tájékoztatott engem pontosan, hogy miként járjak el ez ügyben. Erre a telefonbeszélgetések során rögzített magnófelvételek is bizonyítékok.
S még valami: Nem tudom miféle ügyintézés történik a Budapest Bankban, de a férjem halotti anyakönyvének másolatát többször is elkeverték. Azt hittem, hogy ilyen hibát csak a Fibernet-féle szörnyűséges szolgáltatók engedhetnek meg maguknak, de tévedtem. Nagyon-nagyon csalódtam a Budapest Bankban, amely – amint tapasztaltam – , hibát hibára halmoz s nem is akármilyeneket.