ASUS monitor

ASUS monitor

Nincs válasz

Gazza
User offline. Last seen 11 év 9 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 04/26/2010

Tisztelt Fórumozók!

Azért fordulok hozzátok, mert a magyar jog sajátságos dolgai miatt nem tudom érvényesíteni a garanciához való jogomat.
1,5 éve vettem egy monitort az Auchanban, amelyre még 1,5 év garancia van. 1 hónappal ezelött a monitor gondolom kontakt hiba miatt, pár órás használat után ki-be kapcsol. Hogy ne szúrjak ki magammal, ezért nem az Auchanba vittem vissza a készüléket, hanem a márkaszervízbe CIRMA Kft.(gondoltam így lerövidítem az eljárást). A márkaszervíz 2 hét után visszaadta, azzal az indokkal, hogy nem észlelték a problémát, és egy elég nevetséges javaslattal (állítsam át a felbontást!!! vajon mi köze lehet szerintük ennek a problémához, még most sem tudom) utamra bocsátottak. Hazaérve pár óra használat után tapasztaltam, hogy a hiba nem hárult el (magától nem is fog megjavulni). Felhívtak a szervízt, akik mondták, hogy vigyem vissza a gépet és hosszabban bevizsgálják. Mit csináltak eddig? Nem szeretnék egy véget nem érő kálváriát a szervizzel. A neten utánaolvastam a CIRMA Kft-nek és nem sok jót hallottam róluk. Mással is eljátszották már, hogy addig járatták az illetőt, amíg megunta. Szeretném megkérdezni, hogy van-e lehetőség független szakértővel bevizsgáltatni és úgy bevinni hozzájuk? Vagy felvegyem kamerával, amikor a hibát észlelem? Milyen módon tudom érvényesíteni a jogaimat, mert a türelmem nem sok lesz, ha mégegyszer visszaadják, azzal , hogy náluk ezt nem csinálta. Ezt bármeddig játszhatják velem?

Előre is köszönöm:
Gábor