Pr.Telekom internet utalvány be (nem) váltása

Pr.Telekom internet utalvány be (nem) váltása

Nincs válasz

Berta József Tamás
User offline. Last seen 11 év 8 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 05/04/2010

A PR Telekom, mint szolgáltató, honlapján jelezte, hogy elfogadja, és beváltja a kafetéria rendszerben kapott internet utalványokat. Erre, egy – azóta már törölték a weboldalukról – egyszeri regisztráció szükséges. Alaphelyzetben itt a fogyasztó félre lett vezetve, mert nem egyszeri regisztrációról van szó, hanem minden egyes utalványt, a személyes adatok megadása mellett egyenként kell „regisztrálni!”. Ehhez hozzá tartozott, hogy az internet utalványok regisztrációjáról e.mailban értesítést, valamint a befogadott utalvány összegével csökkentett új számlát küldenek. Ez sorozatban elmaradt. Jelenleg 20 ezer forint (4 havi internet utalvánnyal nem tudnak elszámolni a számlában), sőt reklamációmra azt közölték, utólagosan nem áll módjukban befogadni. Sőt, ezzel kapcsolatosan 870 Ft-ért kiszámlázva felszólító levelet küldtek ki a díj elmaradása címén. Minden észrevételre, reklamációra elutasító a szolgáltató magatartása. Részemről segítségre lenne szükségem, hogy valahol észrevehető legyen, hogy nincsenek monopól helyzetben a számlázással, valamint nem csak a használatért a fizetés joga illet meg, hanem a korrekt számlához, valamint a hozzá tartozó, általuk elfogadott fizető eszközzel történő fizetési jogom is. Tanácsra lenne szükségem, hogyan lehet pereskedésen kívül elfogadtatni, hogy a beregisztrált internet utalványok a számla kiegyenlítésében meg is jelenjen.