WIZZAIR

WIZZAIR

Tősér Carla
User offline. Last seen 11 év 4 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 06/03/2010

2009 december 21-én foglaltam a Wizzair cégénél 2 db repülőjegyet
Budapest-Velence Treviso- Budapest az alábbiak szerint : (foglalási
kód : E7NCCN). Még aznap átutaltam a teljes vételárat (32.200 Ft).

W6 229 Budapest – Ferihegy 1 21. aug. 2010 09:10 Velence – Treviso
21. aug. 2010 10:30
W6 230 Velence – Treviso 28. aug. 2010 07:20 Budapest – Ferihegy 1
28. aug. 2010 08:40

2010. május 11-én, a cég internetes oldalán próbáltam megkeresni a
járatokat, de sajnos, azt tapasztaltam, hogy megváltoztatták a
menetrendet ( más dátum és más időpontokra), ami számomra nem
megfelelő amár lefoglalt szállás miatt. Természetesen, erről, értesítést, sem emailbe sem telefonon
nem kaptam.

Felhívtam a Wizzair ügyfélszolgálatot (emelt díjas – 225 Ft/perc) és
azt az információt kaptam, hogy ha részemre nem felelnek meg az új
dátumok, illetve időpontok, 3-7 napon belül a teljes vételárat
visszautalják részemre. Nem kívántam más járattal utazni, mivel
részemre nem megfelelő sem az új időpont sem az új dátum.

7 nap után, újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, és érdeklődtem az
átutalásról. Akkor már azt az információt kaptam, hogy az igénytől
számított 14 napon belül kapom vissza a pénzt.

15-ik napon, újra telefonáltam, akkor már azt az információt kaptam,
hogy 30 napon belül kapom vissza a teljes összeget. Május 28-án kaptam
egy jóváíró számlát a teljes összegről, 2010 május 27 fizetési
határidővel. Természetesen a pénz, még nem érkezett meg a számlára.

Felháborítónak tartom az ügyintézés módját, hogy is tudnám visszakapni a saját pénzemet ?
Arról nem is beszélve, hogy a fent említett cég, több mint 6 hónapja
használja a pénzemet, de kárpótlást nem ajánlottak fel.

Tősér Carla

Flik
User offline. Last seen 10 év 51 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/07/2010

Hasonló eset

Szinte egy az egyben azonos eset.
Én 2010.01.13-án foglaltam le a jegyeket Treviso-ba, 2010.09.04-re!
Június 30-án kaptam egy e-mailt a Wizzair-től, hogy változott a menetrendjük és amennyiben nem fogadom el a változást, vegyem fel velük a kapcsolatot.
Még aznap meg is tettem ezt, ahol a telefon másik végén levő hölgy közölte, hogy 3 munkanapon belül visszautalják az összeget. Eddig egy hét telt el azóta. Most ismét felhívtam őket és az ügyfélszolgálatos közölte, 30-án nem lett elkezdve a pénzvisszafizetés intézése, de ezt ő most elindítja, azonban ez 2-3 héten belül kerül visszautalásra! Én közben találtam máshova, másik járatot ami ráadásul 50%-os akciós volt, azonban azért nem tudtam le lefoglalni, mert a Wizzair nem utalta vissza a pénzem az ő általuk megadott határidőn belül!
Ügyintézőtől jóindulat semmi, kártérítés semmi, más járatukra átfoglalval egy forint kedvezményt nem adnak…
Mit tudok tenni? A pénzemet ki tudja mikor látom. Ezzel, ha így folytatják, akkor egy nászutat húznak keresztbe.

Szűcs András