A javítás jogos vagy nem?

A javítás jogos vagy nem?

Nincs válasz

Alexander
User offline. Last seen 10 év 35 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/16/2010

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, mert én nem jutottam előbbre az alábbi témában. Áprilisban vett az édesanyám 213.000,-ért egy ülőgarnítúrát.
Sajnos nem tudta sokáig élvezni a kényelmét, mivel az ülőrésze kezdett nyikorogni, majd egy hét után beszakadt a karfa mert az édesanyám rákönyökölt.
Én cserét szerettem volna, de közölték velem, hogy erre csak háromszori javítás után van lehetőségem. Miután a javítás mellett döntöttünk kiküldtek egy szervizest aki a hibákat kijavította.
Ám csak ezután jött az igazi gond, mikor a javított karfa melletti rész ismét beszakadt. Ismét bejelentettük a gondunkat, majd egy hét után levélben a következőket írták:
Kérem, vegye fel a Service Trend nevű céggel a kapcsolatot, aki szemlézi a bútort, jegyzőkönyvezi azt, és kérés esetén meg is javítja. Ennek a költségét a jegyzőkönyv bemutatásával abban az esetben vállalja át Öntől áruházunk, amennyiben a jegyzőkönyvben egyértelműen olvasható, hogy reklamációja a bútor hibás gyártásából, és nem külső behatás eredményeként történt. A szakértői szemle díjáról kérem, érdeklődjön a cégnél. Áruházunk kizárólag a Service Trend Bt. szakértői jegyzőkönyvét fogadja el.
Levél vége.
Most az lenne a kérdésem, hogy ebben az esetben már egyszer javították a karfát, ami szintén külső behatás miatt történt. Másodszorra ezt a javítást miért hárítják rám? Nem nekik kellene vállalni ennek a költségét, illetve a javítást.
Második kérdésem az lenne, hogy ha van aki olcsóbban kíjavítja a karfát, akkor miért nem választhatom azt a céget?
Én ezt nem értem, de remélem Ti tudtok segíteni. Előre is köszönöm mielőbbi válaszotokat.
Üdv: Sanyi