Tárgy: T-home Sat tv + Internet áthelyezése költözés miatt, minőségi kifogás
Tárgy: T-home Sat tv + Internet áthelyezése költözés miatt, minőségi kifogás,
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tárgy: T-home Sat tv + Internet áthelyezése költözés miatt, minőségi kifogás, félretájékoztatás
T-home Dual csomagot rendeltem 2010 január középen(sat tv + internet ). Minden rendben is volt , jöttek a szerelők a lebeszélt időpontra
pontosan és beszereltek mindent. Kérdésemre , hogy mikor kapok szerződést annyit mondtak, hogy ők leadják az aláírt munkalapot és kb 2 héten belül küldik központilag. A szépséghiba , hogy konkrét saját aláírással ellátott szerződés nincs a kezemben mind a mai napig (2010 augusztus 13.)
A szerződés példányának hiányát már 2-szer jeleztem:
1. mivel net utalvánnyal akartam fizetni , így a cafeteria igénybevételéhez kellett volna a szerződés másolat, és csak a szerződés akciós mellékletét kaptam meg, amit leadtam a munkáltatómnak.
2. ahhoz ,hogy tudjak fizetni utalvánnyal kell a jelszó a my t-home-hoz. Ekkor bementem a helyi irodába és kértem egy új jelszót( régit sms-ben küldtek ki , elkeveredet.), kérték tőlem a szerződésben küldött jelszó, én itt is jeleztem , hogy nincs tulajdonomban.
Ezek után sem kaptam semmit.
2010 augusztusban költözésre kerül sor, megkérdeztem, hogy ilyenkor mi van – a válasz áthelyezés:
Sat Tv áthelyezése kb 28000 ft, az internet áthelyezése kb 5200 ft. Nagyon sokaltam a sat tv áthelyezési ktg-t, a válasz annyi volt volt , hogy ez is benne van a szerződésben. De milyen szerződésben ha nincs egyetlen aláírt példány a kezemben, mondtam.
A válasz : azzal hogy beengedtem a szerelőket ráutaló magatartást tettem a szerződésben foglaltak elfogadására, kérdem én mi mást tehettem volna , ha a kellett a szolgáltatás????
Az véleményem, hogy mivel a szerződés nincs a kezemben , csak a szolgáltatás megrendelője -félretájékoztattak.
Minőségi kifogás : 2010 augusztus 08. körül a heves villámlások után szakadozott az internet, 1 perc alatt többször kapcsolatot bontott. Mivel nem javult meg így a 1412 -n hibabejelentést tettem 2010 augusztus 10-én 10:49-kor, ahol azt ígértek , hogy 72 órán belül sms-ben tájékoztatnak a hiba elhárításáról. 2010 augusztus 13. 18 óráig ilyen jellegű sms-t nem kaptam, csak a hiba elháritását folytatják erről 7 órakor ma kaptam sms-t . A lényeg , hogy 72 óra alatt nem hozták helyre a hibát.
Ebből kifolyólag vitatom a szolgáltatás minőségét.
Ezek után gondolkodom a felmondáson, és hamáshogy nem megy Nemzeti Fogyasztó Védelmi Hivatalt és a Nemzeti Hírkölési Hivatalt felkeresem a problémámmal.
Kíváncsi vagyok a véleményekre?!
Norbi