RETZ
RETZ
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
T. Fogyasztóvédelem!
Egy óriási csalódás vett rá, hogy leírjam Önöknek a negatív történetemet a Retz bútorüzlettel kapcsolatban.
12 héttel ezelőtt bementünk a 13. kerületben a Reiter Ferenc utcában lévő Retz áruházba. Kiválasztottunk egy kanapét, ami nem volt raktáron, így meg kellett rendelnünk. 30 % előleget fizettettek velünk és arról tájékoztattak (írásban is), hogy 4-6 hét alatt érkezik meg a kanapé. Ez volt 2011. szeptember közepén. Miután eltelt 7 hét és nem hívtak, hogy mehetünk a bútorért, ezért próbáltuk mi utolérni őket telefonon többször is, sajnos eredménytelenül. A 8. héten kénytelenek voltunk személyesen érdeklődni, hogy áll a rendelésünk. Az eladó hölgy közölte, hogy még 2 hetet várnunk kell rá. Közben egy felháborodott vásárlóba botlottunk, aki elmondása szerint hasonló okból volt ott, mint mi,csak ő már 3 hónapja várt a rendelésére.
Ezután megint eltelt 3 hét. Ismét sikertelenek voltak a telefonhívásaink,majd újra bementünk az üzletbe. Akkor egy úr elnézésünket kérte és mondta, hogy 2 napon belül tájékoztatnak minket telefonon a kanapénk pontos átvételi időpontjáról. Megint eltelt 1 hét, semmi nem történt, mi újra bementünk 12.08-án, de érdemleges információval ismét nem tudtak szolgálni. Ekkor beírtunk a panaszkönyvbe, bár attól tartok, hogy ettől még nem lesz előbb kanapénk…. Az utolsó ottlétünk alatt szintén szóba elegyedtünk egy másik vásárlóval, aki már 4 hónapja várt egy szintén 6 hétre igért bútorra.
Szeretném megóvni az olvasókat ettől a kellemetlen procedúrától, így senkinek nem ajánlom, hogy a Retz-ből rendeljen bútort!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Kedves Fórumozók!
Én magam is a Retz „áldozata” vagyok.
5 hónap hazudozás és várakoztatás után visszakaptam az előlegemet, bútor helyett.
Most már több mint fél éve gyűjti a Retz az „áldozatait”, pontosabban azok pénzét.
Szerintem a Retz létrehozta a civil bankot:
Szerződést köt, pénzt=előleget átvesz a vevőtől, a pénzt befekteti, 5 hónap után az előleget kamatmentesen visszaadja.
Sajnos nagyon sokan vagyunk, akik megbíztunk a Retz-ben, és ezért még mindig bútor nélkül vagyunk.
Egyre inkább azt gondolom, hogy a hatóságok nem szándékoznak beavatkozni.
Válaszomat más fórumokon történt hozzászólások idézésével folytatom:
„Mi is pórul jártunk a Retz bútorral. Remélem mindenki tanul az esetünkből. 4 hónapja rendeltünk tőlük, és mind a mai napig nem kaptuk meg a megrendelt termékünket. Mindig hitegettek, hogy majd megjön, vagy épp azt találták ki ,hogy fent van a csepeli raktárba a héten meghozzák stb… Nekünk szerencsére nem volt probléma a visszafizetéssel.”
„Több mint 4 hónap után mi is visszakaptuk a nem kis előleget szó nélkül, de legalább egy elnézést kérhettek volna. Most örülnöm kéne, hogy VÉGE mégsem igazi az öröm, mert kezdhetjük előröl az egész herce-hurcát minden bizodalom nélkül. Azért még elhintették, hogy 2 hét múlva ha jön a kamion fenntartjuk-e az elővásárlási szándékunkat. Röhej!”
„Ma adtam le a lemondó nyilatkozatot, még meg sem próbáltak meggyőzni hogy a bútor megfog érkezni. Elfogadták a lemondó nyilatkozatot és vagy a pénzt kapjuk meg vagy a bútort. De szerintem az eladók már tudhatnak valamit!”
„A mai nap miután letelt a 2 hét várakozási idő, visszakaptuk a 4 hónappal ezelőtt befizetett előlegünket. Szó nélkül ideadták, szerencsére simán ment. Senkit sem bíztatok, hogy vásároljon a Retz-ben…”
„Mi is ma adtuk be 16hét után a lemondó nyilatkozatot. Még a Retz Trendtől rendeltünk, utána lett Retz Holding most már a pecséten Retz Castrum szerepel. Ez már nagyon gáz!!!!70%-os kiárusítás ! Rákérdeztünk, hogy bezár a bolt? Az eladó csak annyit mondott ,hogy őket nem tájékoztatják erről.2 hét leteltével bemegyünk a pénzünkért ha nem adják oda kihívjuk a rendőrséget. Ezt a tippet a NVF-nál adták csalás vádja miatt, mivel nem kis pénzről van szó! Ez a szomorú valóság.”
Fórumokon többen megírták, hogy mivel a levélben garantálták a befizetéstől számított 9 napos szállítási határidőt, szeptemberben befizették a teljes vételárat, még mai is várják bútort. Idézek az egyik fórumozótól, hogy ő pl. milyen okok miatt fizette be a teljes árat előre. „ Sziasztok! Mi még július végén rendeltünk a Retz-től kanapét, és bútorokat, nem kis összegben. A szállítási határidő lejárta előtt két nappal kaptuk azt a bizonyos 9 munkanapos levelet. Mi is elég naivan befizettük a teljes összeget, mert akkor már majdnem két hónapja bútor nélkül voltunk, két kisgyerekkel… Ez szeptember elején volt. A bútorunk 1/3-át aztán meg is kaptuk, kb. 2 hét múlva. A többit azóta sem. Időközben nagy nehezen, sok-sok hitegetés, és hazugság után visszakaptuk a pénzünket. „
„A Retz Trend Kft-re szót és időt sem érdemes vesztegetni, mert hazug és arcátlan cég. Miután velük mi is megjártuk, bútorgyártó hazai vállalkozástól rendeltük meg a bútor elkészítését. Ma már egy kicsit annak is örülök, hogy mégsem a Retz-től vásárolunk. Nem érdemlik meg a vevőt és a bizalmat. Bizalom nélkül pedig nincs sikeres vállalkozás.”
„A Retz Holding Kft a „Retz botránya” után nem fog tudni sikeres vállalkozást működtetni, mint ahogyan a Retz Trend Kft-nek sem sikerült a Retz Bútor Kft bukása után. Miért? Mert sokkal kevesebb az esélyük erre, mint elődjüknek. Persze ezt ők is tudják. A bútorkereskedés, lehet, hogy csak a látszat fenntartására szolgál. „
Még sokat felsorolhatnék…
„Szeretném, ha már vége lenne a Retz Bútor, vagy Retz Trend, vagy Retz Holding vagy Retz „akármi” nevű cégek körüli problémáknak, hazugságoknak.
Szeretném már tudni a választ a hatóságoktól, hogy a Retz „akármi” a megrendelt, leelőlegezett bútorom helyett 4-5 hónap után mért az előleget adja vissza, miért nem teljesíti a szerződést?
Miért teheti meg, hogy büntetlenül 4-5 hónapig az én pénzemet használja és közben a szerződést nem teljesíti?
Hogyan teheti meg büntetlenül, hogy teljesítés nélkül pénzt csal ki?
A bank nem én vagyok!
4-5 HÓNAP UTÁN ÉN ÖRÜLJEK ANNAK, HOGY VISSZAKAPTAM AZ ELŐLEGEMET?
Nem azt akarom tudni, hogy a Retz „akármi” milyen közleményt ad ki saját magáról.”
Az sem érdekel, hogy jótékonysági kezdeményezéssel hogyan próbálja magát jó színben feltüntetni.
Ami a lényeg: ne csaljon, ne hazudjon, ne verje át a vásárlóit!
Ne csalhasson, ne hazudhasson!
Tisztelje a vásárlóit!
„Ideje lenne már a hatóságoknak is bekapcsolódni az ügybe!
Talán illene már tenniük valamit! „
… mert amit a Retz csinál, az szégyen.
Szégyen magunkra nézve, hogy 2011-ben és 2012-ben egy országban ezt meg lehet tenni.