Bébi cipő
Bébi cipő
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
2009.05.02-án vásároltunk egy Punto Rosso márkájú 19-es méretű bébi cipőt (egész pontosan szandált) az akkor 16 hónapos kisfiunk részére 3300Ft ért. Ez volt az első bébi cipő a lábán igazából ekkor még csak úgy tudott járni, ha fogtuk a kezét, illetve lakáson belül mászott is a szandálban. A szandál hamar elkezdett lerongyolódni, a csatok körül gyorsan lekopott a felsőrész anyaga stb. Körülbelül 1 hónapot használtuk, azonban nem akartunk belenyugodni hogy egy „márkásnak” mondott bébi szandál 1 hónap nem túl intenzív használat alatt tönkremegy, így visszavittük a szandált a kereskedőhöz. A kereskedő a szandál szemrevételezése után kijelentette, hogy szerinte nem rendeltetésszerűen használtuk a szandált, és azért ment tönkre. Nem fogadtuk el az érvelését, így azt mondta, hogy ha legközelebb jön a cipőket forgalmazó ügynök, akkor neki jelzi a problémát. Némi idő elteltével érdeklődtünk, a kereskedő érdeklődésünkre azt felelte, hogy az ügynök elvitte, majd visszahozta a cipőt, és ő is azt felelte, hogy nem rendeltetésszerű használat miatt ment tönkre a bébi cipő. Azonban az ügynök semmilyen írást nem adott erről a véleményéről. A kereskedő ezek után a bébicipőt elvitte egy cipész kft-hez, amely az alábbi „szakvéleményt” adta ki írásban.
Idézem:
-Kérésére hivatalosan igazoljuk, hogy az Ön által javításra behozott -gyermekcipő nem javítható. Nem rendeltetésszerűen volt használva, ezért ment -tönkre.
Ennyi a szakvélemény szövege. Nem tartalmazza a cipő márkáját, típusát, méretét, és gyermekcipőről beszél, holott a 19-es méret még bébicipő kategória, ha jól tudom. A cipőhöz tartozott egy általános használati útmutató, de az nem konkrétan az adott termékre vonatkozott, és a benne foglaltakat betartottuk.
A kereskedő erre a szakvéleményre hivatkozva tagadja meg a cserét/vételár visszatérítést.
Úgy gondolom, hogy ez így elfogadhatatlan.
Kérdéseim:
A szakvéleményen pontosan milyen adatoknak kell szerepelnie, hogy az hivatalos legyen? Kell-e rá pl. a kereskedő aláírása esetleg?
Mit tehetünk, hová fordulhatunk?
Előre is köszönöm válaszukat!
Kedves Razgon!
Érthető felháborodásuk, kérem vegyék fel a kapcsolatot a területileg illetékes békéltető testülettel, ez sok hasonló esetben eredményre vezet.
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Látogass el a panaszfal.hu oldalra, és gyors, szakszerű tanácsot kapsz a problémádra!