panasz
panasz
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tisztelt Hölgyem, Tisztelt Uram!
A tegnapi esetem kapcsán írok és kérnék segítséget.
2014.08.24-én vásároltam a városomban található egyik cukrászdából 4 szelet süteményt.
Majd miután hazavittem és fogyasztani akartam belőle a párommal, észrevettük, hogy a fólia belső felén a sütihez ragadva található egy vékony fekete hajszál. Ezek után, már csak az elv miatt is, úgy gondoltam, hogy visszaviszem és és kárpótlásul kérek 2 ugyanolyan sütit.
Bementem és illedelmesen a köszönés után félrehívtam a főnököt aki ekkor megkérdezte, hogy mi a helyzet.
Én pedig közöltem, hogy hajszálat találtam a sütijükön a fólia belső részén oldalt.
Mire az eladó megkérdezte, hogy: És? … ezért jöttem? Mit szeretnék?… cserélje ki egy másikra?
Erre én közöltem, hogy nem: kárpótlásul kettő ugyanilyet szeretnék, hiszen ez tudomásom szerint nem elfogadható.
Majd erre azt kaptam válaszul: hogy vagy elfogadok egyet helyette vagy egyet se és takarodjak.
Mire én kifejtettem, hogy úgy gondolom, hogy ilyen a kötelezően előírt higiéniai előírások mellett nem igazán fordulhatna elő és úgy gondolom, hogy én rendes voltam, mert nem egyből a fogyasztóvédelemhez fordultam a problémámmal.
A reakció erre az volt, hogy: mit képzelsz te magadról? idejössz és fenyegetőzöl?
Én: úgy gondolom, hogy ez nem fenyegetőzés volt, kárpótlást szeretnék.
Erre az illető elindult kifelé és közben azt kérdezte, hogy itt van az apád, vagy kivel jöttél?
Én: nincs itt az apám, egyedül vagyok itt.
Ő: akkor húzz el innen.
Ekkor kimentem, majd jött utánam és 200 Ft-ot akart adni – „tessék itt a pénzed”.
Természetesen nem fogadtam el tőle, révén, hogy a borravaló volt kb. ennyi amit otthagytam és egy süti ára 200 Ft… én márpedig nem olyan sütit kellett, hogy vásárolhassak nála amin hajszál van.
1-2 perc múltán visszamentem, köszöntem, majd kértem a panaszkönyvet, de sajnos azt kaptam válaszul, hogy: nem kapsz te semmilyen panaszkövet és most húzz el. Idejössz és megfenyegetsz meg most panaszkövet kérsz?… hát milyen nevelést kaptál te?
A kérésem megismétlése után sem biztosították a panaszkönyvet (vásárlók könyvét).
Ez után az illető elővett egy csomagolót miközben azt mondta nekem, hogy: -csak egyszer kapjalak el a sötétben. Mire én feltettem a kérdést, hogy: ki is fenyegetőzik?
Erre ő: az egész családod ilyen hibbant?
…majd rátett egy sütit a csomagolóra és megkérdezte, hogy: – na elég lesz?
Mire én: nem, kettőt kérek.
Erre rátett találomra még egyet aztán kezembe nyomta és azt mondta, hogy most húzzak el innen és soha többet ne tegyem oda be a lábam, mert nem fognak kiszolgálni.
Köszöntem, és eljöttem, majd a cukrászda nevével együtt kiposztoltam, hogy mi történt velem.
Egyébként semmiféle vásárlást igazoló elismervényt nem kaptam sem mikor vásároltam, sem miután másodszorra mentem vissza a problémámmal.
Az illető a posztolásra kommentben azt írta, hogy: – buzi vagy gyerek?
Majd másnap, azaz ma délelőtt felhívott (én személy szerint nem ismertem az illetőt, valakitől megszerezte a telefonszámomat – ez lényegtelen) és azt kérdezte, hogy nem cicomáztam egy kicsit ki a posztomat?.. amire közöltem, hogy úgy gondolom, hogy nem, azt írtam csak bele ami történt.
Majd közölte, hogy 1 órám van, hogy töröljem a posztot különben feljelent becsületsértésért és üzletrontásért.
Ezek után bizonyíték és sajnos szemtanú hiányában törölni kényszerültem, azonban nem érzem úgy, hogy kellő elégtételt kaptam az ügyemben és lényegében ezért fordultam az oldal olvasóihoz, hogy segítségüket kérjem.
Az érdekelne, hogy mit lehet, de még inkább hogy mit érdemes ez esetben tennem?