GPS
GPS
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Az alábbi levelemmel több on-line tanácsadót megkerestem, visszajelzédt még annyit se kaptam, hogy a levelemet vették. Kérem arról is tájékoztassanak, ha panaszom érdemtelen.
„2008 Karácsony előtt vettünk – a fiamnak -33000 Ft-ért egy Symorp/kicsi GPS-t a Lurdy házban, egy kiskereskedőtől.
Karácsony este a működtetésével már gond volt, ezért az ünnepek után visszavittük. A készülékre 12 havi garanciát vállaltak. Akkor ott a helyszínen kicserélték a „kártyát” benne, de ezt a javítást sehol nem adminisztrálták.
Ezek után a fiam ismét használni akarta a GPS-t, de ismét nem működött rendeltetésszerűen. A család több tagja hetekre vállalta a kipróbálást, és senki se járt sikerrel.
A problémák igen sokfélék. Nem érzékeli a helyszínt, nem engedi a címeket beírni, a displayen csak annyi jelenik meg, hogy vezess óvatosan, Kézben nagyon gyorsan lemerül, kifejezetten kértem, hogy olyan készüléket szeretnék , amit egy kerékpáros is tud használni. Ezt ajánlották…
Az első javítási esemény körülményei, hangulata, stílusa se volt túl kellemes, ezért sokáig halogattam az időt, hogy érvényesítsem garanciális igényemet.
Miután többen, akik GPS-használók, azt mondták, hogy ez a készülék használhatatlan, a lányommal visszavittük a boltba, jelezve, hogy most már a nyári utazások miatt szeretnénk végre egy jó készüléket kapni. Cseréről szó sem lehet, elküldik a szervizbe, és még talán aznap, de legkésőbb pénteken értesítenek arról, hogy javítható-e a készülék vagy csere lesz. Ez volt július 08-án. Hosszú csend. 13-án a mi telefonunkra az volt a válasz, hogy a főnök még nem tudta felvenni a kapcsolatot a nagykerrel. Közben elutaztunk GPS nélkül.
25-én ismét telefon a részünkről. Még mindig nincs megoldás…, de 20 perc múlva visszahívnak. fél óra múlva telefon, női hang, kicserélik a készüléket, mehetünk érte.
Úgy gondoltam, hogy nem rohanok azonnal, hanem , megvárom a következő hét végét, amikor 72 órán belül a családom értő tagjai, fiam és vejeim, sorra próbára teszik a szerkezetet.
31-én délelőtt ott is voltam. Türelemmel megvártam, hogy már az általam oly jól ismert(!) fiatalember letakarítja a pultokat, aztán elővett egy eredeti csomagolású készüléket, és kérte tőlem a kártyát!!! –
?????-
Miután ilyen nálam nem maradt, el kezdte keresni, és mivel nem találta, több embertől telefonos segítséget kért .( a fülem hallatára a legalpáribb stílusban, mert hogy ő nem találja a megoldást)
Végül 20 perc sétát ajánlott a Lurdy házban, amire nekem nem volt időm. Felajánlotta, hogy házhoz kiküldi még aznap, mivel én éppen állandóan úton voltam, azt mondtam, hogy inkább visszajövők délután. remélve egy gyors ügyintézést.
Délután 4-kor vissza, már ott volt egy szerviz-ember, aki most egyenesbe adta az ötleteket, hogy mit csináljon az eladó. Végül is közölte velem, hogy most ő egy 4 gigás kártyát feltölt nekem 2 gigás helyett, ugyan nem az járna. Tehát várjak , míg ez megtörténik… Nem indult el ezzel e kártyával sem, se ez a készülék, se a többi kirakati darab sem…Ha, jól értettem valamilyen adapter hibára hivatkozott. Na, ekkor már kértem, hogy adják vissza a pénzem, hiszen javíthatatlan a készülék, és a többi hasonló sem működőképes. Telefon a főnöknek, hosszas helyzetismertetés, majd ők adnak nekem egy másik fajtát, fizessek rá, és adnak egy garantáltan jól működő GPS-t. Na itt telt be a pohár, és a papírjaimat fogva ott hagytam ezt a „kócerájt”.
Szeretném tudni, hogy meddig mehet el ez esetben a kereskedő és meddig a vásárló.”