Amc járat /Malév helyett

Amc járat /Malév helyett

Nincs válasz

Kócsó Adrienn
User offline. Last seen 11 év 37 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 10/01/2009

Érdeklődni szeretnék ,hogy utazási iroda ha 30 napon belül nem válaszol kártérítési ügyemben , mi a teendő? Valamint úgy gondolom történetem egyedi eset legalább is nem láttam még ehhez hasonló panaszt utazással kapcsolatban szeretném megkérdezni,hogy látnak -e némim esélyt a megoldással kapcsolatban .
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!

Tisztelt Anubis Travel!

Hivatkozva tegnapi telefonbeszélgetésünkre nem fogadom el az Önök által – az AMC Airlines járatára – felajánlott repülőjegyet.

Amint azt többször is – telefonban és személyesen is – jeleztem, azért mentem Önökhöz, mert a MALÉV légitársasággal utaztatnak. Korábban egy másik utazási iroda által szervezett repülő úttal kapcsolatban negatív tapasztalatom volt – ott szintén arab járattal utaztattak, ezért azóta repüléssel kapcsolatos félelmeim miatt, melyről orvosi igazolással rendlekezem, csak MALÉV géppel vagyok hajlandó utazni. Erről Önöket idejében tájékoztattam, amiről hangfelvétel is készült.

Önök csak egy héttel elutazásom előtt küldtek írásbeli értesítést a járatváltozásról, melynek következtében nem állt módomban lemondani az utat a befizetett költségek visszaigénylése mellett. Kérdésemre arról tájékoztattak, hogy a MALÉV mégsem indít járatot a kérdéses időpontban Hurghadára.

Szeptember 15-én felhívtam a Malév charter járatokkal kapcsolatos információját és ott azt válaszolták, hogy indul Malév járat Hurghadára és Önöket keressem meg ha még jegyet szeretnék vásárolni rá, mivel Önök a kizárólagos forgalmazók. Tehát az Önök általa velem közölt információ igazolhatóan nem volt igaz.

Álláspontom szerint Önöknek biztosítaniuk kell arról, hogy ha befizettem az utazás költségeit, de az utazási iroda hibájából – ugyanis a fentebb felhozott indokok alapján ezt egyértelműen a szerződésszegés okán ebbe a körbe sorolom – nem tudtok elutazni, akkor megfelelő módon kártalanítva legyek.

Általános szerződési feltételük szerint: „Az Anubis Travel kifejezetten fenntartja a jogát arra, hogy a tájékoztatóban foglaltaktól kivételes és indokolt esetben eltérjen. Az Anubis Travel a változást az utassal közölni köteles és a tájékoztatás megtörténtét a felek utazási szerződésben rögzítik.”

Esetemben ez nem történt meg, nem történt meg a változtatás utazási szerződésben való rögzítése.

Panaszom továbbá, hogy ügyintézőjük az utazás lefoglalásakor elfelejtette közölni, hogy a szálloda kiválasztása „lekéréssel” történik. Ezt később nekem kellett kideríteni mit is jelent. Magam abban a jogos hiszemben voltam, hogy mivel befizettem az előleget biztos lehetek benne, hogy mehetek a kiválasztott szállodába ami – mint utóbb értesítettek róla – időközben betelt és ezt írásban utóbb közölték velem.

Ezt követően Önök olyan szállodát ajánlottak helyette, ami ugyancsak 4*-osnak felelt meg az Önök honlapján, tehát látszólag ugyan az a kategória. De a szálloda angol nyelvű honlapja szerint 4* kategória alatti. Mivel ennek utána jártam természetesen nem fogadtam el és kértem, hogy biztosítsanak egy héttel korábbi időpontot, hogy maradhassak a kiválasztott szállodában. Kértem, hogy minden egyéb feltétel maradjon.

Ez nem történt meg a járat változtatás miatt.

Csatolom a stonoszámlákat valamint az előzményeket, amit kizárólag írásban rögzítettünk.

Álláspontom szerint utastájékoztatásuk nemcsak hiányos, de meglehetősen félre is vezetik ügyfeleiket az információk átadása hiánya miatt.

Remélem tisztában vannak azzal is, hogy az AMC Airlines amivel utaztatni akarnak rajta van a …………. feketelistán pirossal jelölöm csakhogy Önök is lássák :

(. Le Figaro szakértők segítségével összeállított leltárában azon légitársaságok neve szerepel, amelyek az elmúlt két évben nagyobb problémákkal hívták fel magukra a figyelmet, illetve előfordulnak abrit, svájci és belga feketelistán.

Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség jelentésére hivatkozva a nyugat-európai típusú repülőgépek közül a lap szerint a többinél balesetveszélyesebbnek tekinthetők a következők:

Az újság a következő 37, szerinte problémás légitársaságot jelölte meg:

Aerocondor (Portugália),
Africa Lines (Közép-Afrikai Köztársaság),
Air Cairo (Egyiptom),
Air Koryo (Észak-Korea),
Air Mauritanie (Mauritánia),
Air Memphis (Egyiptom),
Air Mozambique (Mozambik),
Air Saint-Thomas (Egyesült Államok),
Air Universal (Sierra Leone),
Air Van Airlines (Örményország),
Albanian Airlines (Albánia),
Alexandair (Görögország),
AMC Airlines (Egyiptom),
Cameroon Airlines (Kamerun),
Central Air Express (Kongói Demokratikus Köztársaság),
Dniprovia (Ukrajna),
Fly Air (Törökország),
Girjet (Spanyolország),
Hemus Air (Bulgária),
I.C.T.T.P.W. (Líbia),
International Air Service (Libéria),
International Air Tours (Nigéria),
Johnsons Air (Ghána),
JR Executive (Libanon),
Karthago (Tunézia),
Luxor Air (Egyiptom),
Olympic Airlines (Grörögország),
Onur Air (Törökország),
Phoenix Aviation (Kirgizisztán),
Phuket Air (Thaiföld),
Premium Air Shuttle (Nigéria),
Silk Way (Azerbajdzsán),
Silverback Cargo Freighters (Ruanda),
South Airlines (Ukrajna),
Star Air (Sierra Leone),
Tadjikistan Airlines (Tádzsikisztán),
Tuninter (Tunézia).)

Ezen indokkal különösen nem áll módomban a Malév járatára szóló jegy helyett a felajánlott légitársaságot elfogadni.

Amennyiben nem tudnak a Malév járatára szóló jegyet biztosítani, betegségem okán az utazást nem tudom igénybe venni és minden károm megtérítésére határozotan igényt tartok, és kérem a teljes befizetett részvételi díj visszafizetését.

Amennyiben igényemet nem ismerik el minden jogi lehetőséget igénybe veszek, így fogyasztói panasszal élek és az engedélyező hatósághoz is bejelentést teszek. Panaszomat interneten is közzéteszem.

Budapest, 2009. szeptember 17.

Tisztelettel: