Berta étkező van, nincs
Berta étkező van, nincs
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Ez a meglepetés nem jött össze!
2009. 04 04-én készpénzért Berta étkezőt vásároltunk. Először azt mondták, vigyük a boltban lévőt, de a fotón, amit a telefonommal készítettem, a lányom észrevette a karcokat az asztalon. A megrendelt bútort kis kerülővel Egerből, Szentendrén élő lányomnak elvittük.
A meglepetés akkor ért, amikor kibontottuk a leragasztott, hullámkartonba burkolt asztalt (utóbb kiderült, az is egy rétegű volt). Az is karcos volt, de a rosszabb a székek voltak. Mind hibás, szakadt a támla és ülő részen is a sarkokon. Próbáltam hívni az üzletet, de szombat lévén, nem ment. Székek vissza az utánfutóra, csomagolás, pléd-burkolás, rögzítés, és hétfő reggel 2009. 04. 06-án egyenként (már nem volt utánfutó), szalag-szakadt lábammal vissza a REÁL bútor boltba (a székek azóta is ott pihennek -ez volt az üzletvezető válasza, ha megoldásra keresetem, mert hogy ő nem fizeti ki a javítást).
Először készségesek voltak, telefon…. aztán előkerült egy szállító és utána jött a huza-vona.
Az árut nem cserélték ki, mert a bolt szerint én nem szakszerűen szállítottam (segítettek a rakodásban), a szállító úr kétségbe vonta a szállítás megfelelőségét, és kiállt a bolt mellett, attól keletkezett szerintük a sérülés, a gyár pedig nem vállal garanciát.
Már sokszor vásároltam bútort, de még soha nem volt gondom. Bár csak utólag gondolom, hogy a bútor eredeti csomagolása, amit utazás előtt a sérülés elkerülése érdekében nem bontottunk meg, nem volt megfelelő, de ez csak a kicsomagoláskor derült ki.
Most augusztus van, a lányoméknak most lesz az esküvője és nem tudunk leülni. A bolt vezetőjével nem lehet megfelelő nevezőre jutni, szerinte végig járta az utat, a gyár nem segít, ő pedig csak az én költségeimre hajlandó a javításra.
Kifizettem egy hibás bútorért 85900 ft-ot, utánfutót béreltem, aztán vissza szállítottam, rengeteg időm, telefonom elment és nincs megoldva a fiatalok problémája.
Mi a teendőm, kérek szépen egy használható tanácsot:
Uvala
Kedves Uvala!
Nagyon sajnálom, ami Önökkel történt! Érdemes lenne a területileg illetékes békéltető testületet fekeresni az ügyben. Ők ugyan nem szankcionálhatnak, viszont ingyenesen kivizsgálják az ügyet, és véleményt alkotnak róla, és sok esetben ennyi elég a kereskedőnek, hogy belássa a vásárló igazát.
Ha ez sem hoz eredményt, akkor érdemes a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulni nfh.hu.
Kérem, írják meg az ügy kimenetelét is!
KEdves Admin!
Áruld el nekem, hogy pontosan miért is kellene panaszosunknak az NFH-hoz fordulni? POntosan milyen segítséget fog ott kapni?
Üdvözlettel:
Lipcsei Béla
KEdves Admin!
Áruld el nekem, hogy pontosan miért is kellene panaszosunknak az NFH-hoz fordulni? POntosan milyen segítséget fog ott kapni?
Üdvözlettel:
Lipcsei Béle
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Látogass el a panaszfal.hu oldalra, gyors, szakszerű segítséget kaphatsz a problémád rendezéséhez.