segitséget kérek
segitséget kérek
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
tisztelt mindenki segitséget kérek a következő probléma megoldásához.2009.08.15-én vásároltunk egy converse márkájú cepőt az egyik oneill-converse márkaboltban,14990-ft-ért.sajnos egy honap után a cipő oldala levált a belső béllée kilyukadt.visszavittük és reklamáltunk.a reklamácionkat jegyzőkőnyvbe vették,megjegyezve hogy nagyon széles a gyerek lába és azért ment tönkre a cipő,de beküldték és szakvéleményt kértek.egy honap elteltével meg is kaptuk a szakvéleményt amiben az áll hogy a cipő nem rendeltetészserüen lett használva id ˇa kéregbélések kikopásával kapcsolatban megálapítható,hogy mivel mindkét lábbelin ugyanazon a helyeken kopott ki a bélés,…a reklamált helyeken rendkivül intenziv koptató igénybevétel érte,amire az nincs terveze.ˇigy sajnos a gyerek vehetett magának egy menő cipőt nem kevés pénzért és hordta egy honapig.kérném segitsenek hogy hova forduljak segítségér ebben az ügyben.köszönöm.
Ki tudna segíteni? Köteles az üzlet elvinni a régi mosógépet, ha újat vásároltam náluk?
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Kérem valaki tudna segíteni?
Az alábbi a problémám: converse márkaboltban vettem tavaly egy cipőt 13.990 Ft-ért, és most kezdtem el használni. Közben észrevettem, hogy az eredetiséget jelző „r” betű nem található meg a cipő márkajelzésénél, tehát ebből arra következtetek, hogy hamis cipővel van dolgom, amit márkaboltban, eredeti áron vettem.
Tudna valaki segíteni, hogy mit tegyek?
Köszönöm.