Elutasított reklamáció?
Elutasított reklamáció?
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Október vége felé vettünk egy cipőt a westendben. (Speed-Extrém Sportruházat) globalplaza.hu/uzlet/speed-extrem-sportruhazat
18000 Ft volt. Gondoltam ennyi pénzért már hordható cipőt kapok. Egy ideig semmi gond nem volt vele. Vigyáztam is rá, mint a szemem fényére. De most az év elején vettem észre, hogy beázik. Megnéztem, hogy hol és a sarkánál annyira lekopott a talpa, hogy kilyukadt.
A számla természetesen megvan róla, úgyhogy visszavittem a boltba, ahol nem túl szívesen, de kiállítottak róla jegyzőkönyvet és elküldték bevizsgálni. Erre jött pár napra rá a „szakvélemény” a saját bevizsgált cipőjükről, hogy járási rendellenességem van ezért a reklamációt elutasították.
Ilyenkor mit kéne tennem? Természetesen nincs semmiféle rendellenességem. A többi cipőm jól bírta mindig. Még a 2000 Ft-os gadji márkájúak is.
Ez így helyénvaló, hogy a saját cipőjüket vizsgálják be? Így persze hogy mindig mindent rendben találnak.
Sziasztok!
Én ma kellemesen csalódtam egy reklamációs ügy intézésénél.
Lányom októberben vett magának egy bokacsizmát, amit kb 1 hónapig hordott maximum heti 3 alkalommal, de ez alatt az egy hónap alatt kilukadt az orra, beázott az oldala és a külső felén a műbőr foszlányokban jött le róla. Ma vittük vissza a siófoki Reno boltba, ahol kellemes meglepetésben volt részünk. A fiatal eladó megnézte, majd mondta, hogy megmutatja az irodában lévő főnökének. Egy perc alatt jött is vissza, hogy levásárolhatjuk, mondtuk, hogy nem szeretnénk levásárolni, mert már vett másik cipőt, most pedig nincs szükségünk másikra. Újabb egy perc míg beszélt a főnökkel és már vette is elő a jegyzőkönyvet, kitöltötte és visszafizette a pénzt.
Tudom, hogy ritka az ilyen eset, de azt hiszem érdemes az ilyet is megemlíteni.
a panaszfal.hu nekem nem működik. Csak egy fehér üres oldal…
Én októberben vásároltam egy Puma cipőt. December elején lettem figyelmes, hogy jó pár helyen hólyag keletkezett. Bevittem a boltba ott felvették a hibát és elküldték bevizsgálásra. Jött a válasz, hogy a problémám alaptalan mert az ilyen hólyagosodás saját hibám miatt keletkezett. Hogyan tudtam én egy cipőt felhólyagosítani?
Nem, ez egyáltalán nem helyénvaló. Ragaszkodhat FÜGGETLEN szakértői véleményhez. Ha pontos, szakszerű választ akar kapni látogasson el a panaszfal.hu/ odalra. Ott szakemberek válaszolnak majd.
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Csütörtökön, azaz 2010.05.19-én vásároltam egy Coverguard® vízhatlan PA orkán 2 részes ruha fluo 50711 típusú esőruhát (vedoeszkozbolt.hu/index.php?tpl=product&prID=1649). A kabát zippzárjának egyik foga lepattant az otthoni próba alatt. Noha telefonon kértem a termék cseréjét, a telefonos tájékoztatás szerint zippzár hibája esetén nem cserélhető a meghibásodott kabát annak ellenére sem, hogy soha nem volt viselve.
A vásárláskor azonban sajnos nem hívták fel a figyelmemet arra, hogy a zippzár meghibásodására nem vonatkozik a termék jótállása. Bár ez, a bolttal történt telefonos beszélgetésünk alapján állítólag jól látható helyen ki van függesztve a boltban, én ezt nem láttam. Ezért véleményem szerint a hozzáállásuk erősen kifogásolható, mert egy PVC esőruha esetében a zippzár meghibásodása a termék teljes használhatatlanságát jelenti, a zippzár pedig nem cserélhető vagy a cseréje mindenképpen a vízállóságot befolyásolja.
Vélemények?