Garancia
Garancia
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
h, 03/01/2010 – 09:18
Vásároltam egy monitort az Outlet-ben mikor otthon bekapcsoltam két fekete folt látszódott a bal felső sarokban a jobb alsó sarok irányában. A terméket kb:3óra mulva visszavittem ahol közölték ez benyomódás ezt biztos én okoztam ezért nincs rá garancia.Tegnap már 8 ilyen „benyomódás”, lett rajta,ami kikapcsolt állapotban is látszik! Mit tudok tenni!?
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Nemrég vásároltam egy alaplapot, memóriát, és processzort a gépembe. Mikor összeraktam nem akart beindulni a memória nem megfelelően működött, Írtam az eladónak, hogy mi a problémám ők erre visszaírták, hogy itt meg itt ezt meg ezt próbáljam állítani a bios-ban, Értek a számító gépekhez, de anyira nem hogy belepiszkálja az alaplap lelkébe és ezzel esetleg tönkre tegyem, ezt meg is írtam nekik és kértem hogy vizsgálják be garancián belül (a problémát az eladónak 3 munkanapon belül jeleztem amúgy). Ki is jött a futár és visszavitte az adott termékeket, a problémám ott kezdődik, hogy mikor megvettem a gyerek leszedte az alaplap aljár a levonót, amin elméletileg a gyári szám volt.
Ezt a levonót mivel visszaragasztani nem tudtam, beleraktam a kis-könyvébe. Ám mikor megérkezett az eladóhoz, kaptam egy levelet, hogy a garancia ugrott mer nincs rajta a gyári számról a levonó az alaplapon, a másik két terméket bevizsgálják, de az alaplaphoz hozzá se nyúlnak, és szerintem pont, hogy azzal van a probléma.
A kérdésem az, hogy ebben az esetben tényleg ugrik a garancia?