Vízdij probléma..

Vízdij probléma..

zsomi69
User offline. Last seen 11 év 13 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 03/29/2010

A problémám a következő:

A településünkön a vízszolgáltató az elmúlt időszakban nagyobb túlfogyasztást mért és nem találták az okát, így házról-házra járva nézték a mérőket.
Ekkor nálunk nem talált semmi hibát, de ha már nézi mondjon már egy fogyott mennyiséget kérdésre olyan horror számot mondott ami a duplája annak amit használunk. Ez után „megállapította”, hogy a házban csőtörés van 🙁 .
Majd elmentek, ezután én lementem kizártam a házat a rendszerből és lássanak csodát a mérő mozog….
Miután mindent végigmozgattam kiderült, hogy az utolsó óracserénél a szerelő nem húzta meg a hollandit az órán és ott engedett, de mindezt olyan mértékben, hogy az esős és havas időben megszokott talajvíz mennyiség volt található az aknában (ugye ezek a kertben leásott beton vízaknák).Miután ezt kiderítettem elmentem a szerelők után akik még javában járták a házakat, elmondtam nekik a dolgot az egyik visszajött megnézte majd rögzítette a hiba okát a számítógépén. Ezzel nyugtáztuk szerinte, hogy a hiba náluk volt….
Erre a mai napon megérkezett egy nem kicsi vízszámla….. amin a töbletfogyasztás is megtalálható.
Na már most én ezt nem nagyon vagyok hajlandó kifizetni, maximum azt a mennyiséget amit valóban használni szoktam…
Mivel a szolgáltató szerelési hibájából kifolyólag került sor erre a túlfogyasztásra és mivel ezt én ha naponta nézném az aknát akkor sem tűnt volna fel mert ahhoz, hogy kiderüljön ki kellett zárni az épületet a rendszerből….. ezt meg csak úgy hobbiból nem teszi meg az ember.
Mellesleg többeknél is voltak hasonló problémák pl: Az egyik háznál gázcuccokkal szerelték fel az órát ott is volt víz rendesen , a másiknál nem raktak tömítést stb….

istvan_bp18
User offline. Last seen 11 év 13 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 03/30/2010

számlázás…

Nagyon kell vigyázni, és jó hamar reagálni a dologra.
1. a számla kézhezvétele után 10 napon belül átállítják az átlagfogyasztási adatokat, és utána az alapján fognak számlázni.
2. a számla reklamációja nem bír halasztó hatállyal a befizetésre – nonszensz! – így ha nem fizeti be, még a végén ki is kapcsolják a szolgáltatást.
3. a fogyasztóvédők nem foglalkoznak ilyen problémákkal, az adott település Önkormányzatához kell sürgősen fordulni, pl. Budapesten a Fővárosi Önkormányzathoz.

Hasonlóan károsultam én is, a Vízművek mulasztásából, és nekem jelenleg 110eFt-om úszik a Fővárosi Vízművek bankszámlája felé, és kitudja mikor kapom vissza. Vagy kb. 2 évig ingyen szolgáltatnak.