Vendéglátás, éttermek
Vendéglátás, éttermek
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Vendéglátással, éttermekkel kapcsolatos problémák.
A képen látható levelet ma kaptam készhez, és meglehetősen ideges lettem tőle. (A levelüket beszkenneltem: interkultkom.uw.hu/stb/panaszra.jpg) Azt gondoltam a pofátlanságnak is van határa, de nincs! A történet ott kezdődik, hogy idén a Hegyalja fesztiválon, sikerült megtalálnom a legkoszosabb pizzériát Tokajban, Makk Marci Panzió-Pizzéria. Tele volt a hely léggyel, és légy ürülékkel! Bele szállt kettő a poharamba, ezek után én panaszt tettem, hogy cseréljék ki, mert nem szeretném kifizetni a legyes italomat. Mert majdnem tele volt még a pohár. Erre a boltvezetőhöz küldött a pincér lány, aki elmagyarázta nekem, hogy a legyek tök normálisak egy étteremben, nem ő küldte a legyet, ergo őt nem érdekli. Erre kicsit ideges lettem, mert én nem osztom ezt a véleményt. Végül nagy nehezen kicserélték az italomat. Mikor kezdtem volna túltenni magamat a bunkósságon, sikerült tetézniük. Amikor kijött a pizzám és elkezdtem enni, egy marék haj bele volt sütve! Ezt én gyerekes bosszúnak éreztem, azért mert panaszkodni mertem. Ezek után, kivettem a hajat és visszaadtam az üzletvezetőnek, hogy csináljon vele amit akar, vagy tegye vissza a fejére. Ez több mint célzás értékű volt ,hogy baj van a pizzával is. Azok után, hogy milyen lekezelő és paraszt volt velem mind a pincérlány, mind az üzlet vezetőnő, én voltam olyan úrinő, hogy hagytam, hogy a barátom kifizesse a legyes italt helyet kapott löttyit meg a hajas ízesítésű pizzát. Majd beírtam a panaszkönyvbe. Ilyet én még életemben nem tetem, de akkor már nagyon kiakadtam. Ott rontottam el, hogy elfelejtettem kitépni a vásárló panasz példányát. Szóval valószínűsítem azért kaptam ezt a levelet , amiben még mindig meg akarják magyarázni, hogy a legyek az étterem elidegeníthetetlen részei, mert tudják, hogy nem adtam le az ÁNTSZ-nél a panaszom példányát. Annyit még hozzáfűznék, hogy több mint a felén túl tele volt írva a panaszkönyvük, mikor bele írtam, szóval másokkal is bunkók lehetnek, nem csak velem. Ha lenne annyi tisztesség az üzletvezetőnőben, akkor a hajas pizzáért kérne bocsánatot, ami direkt volt. Mert az durvább volt szerintem, mint a légy az italomban!
Hát azért nem egészen így volt!
A hogy írta ki volt hangsúlyozva, hogy közös a zuhanyzó
Hogy éppen azon a hétvégén többen voltak mivel siófok fulig volt főszezonban
a vendégek egy része örül , is mert ide bulizni jönnek és nem ki fogásokat találni ,,,
Ezért ilyen olcsó a szobáim, mert a szobákba nem fér el a fürdő, ha ilyen igényes vegyen ki szállodát tripla árért! De persze olcsóbb kell és minden olyan igénnyel,
Azóta lett még egy zuhanyzó WC, de az olcsó árat tartom ,a vendégek meg is hálálják, mert telt házam van és visszajáró vendégek is!
Mindenkinek, ajállom, ha olcsón és közel akar, lenni a Beach House- hoz és a strand is 700m!
Hozzám főleg fiatal csoportok és párok is jönnek !
Nem tartom egy korrekt helynek. Én tegnap rendeltem tőlük két pizzát és négy desszertet, melyekért még 1000ft borravalót is kaptak, jófejségemért cserébe pedig kaptam két jól megégett pizzát és 4 helyett 3 desszertet. Nem hagyhattam szó nélkül, főleg a várva várt desszert zavart a legjobban, erre a válasz „hadd ne kelljen visszamenni egy desszert miatt most, majd máskor máshoz hozzácsapjuk”, s mire végre elértem hogy kihozzák……., hát azóta is hozzák!!! Ha véleményezni kéne az étel is kiszolgálás minőségét, hát én bezáratnám a helyet!!! Az ilyen tapló diszpécsertől pedig megszabadulnék a főnökség helyett!!!!
Huhh, hát ez
Kedves Sarolta!
Huhh, hát ez igen megrázó éttermi élmény, köszönjük, hogy megosztotta velünk!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Sziasztok!!
Szeretném én is megosztani, hogy mi történt velem a múlt héten. Egy hétre mentem nyaralni a párommal és két barátunkkal.
A zimmerinfo.hu/siofok oldalon találtam egy olcsó, belvároshoz, parthoz közeli és viszonylag jól kinéző házat.
A vendégház: Andi vendégház (Siófok, Wesselényi út 1); a tulaj: Boldizsár Róbert; és a hirdetésben úgy volt írva, hogy 2 szoba fürdőszobával kiadó. Én mikor megegyeztem a tulajdonossal, rá kérdeztem hogy van-.e két külön álló szoba, közölte hogy igen. Aztán érdeklődtem hogy fürdőszoba és mondta hogy közös a két szobának. Érdekelt még hogy van -e konyha, de mondta hogy sajnos az nincs, de van egy hűtő és egy gáztűzhely. Én ezt rendben találtam és ezért kértem/ kértük a szállást. Már másnap el is utaltuk a foglalót, mert ő ezt is kért előre (30%-ot).
De mikor 08.01.-én megérkeztünk nem ez fogadott. Csak 2 után foglaltuk el a szállást, és meg mutatták, hogy melyik a mi szállásunk. Rendben is találtuk, bár a higiénia nem volt egy felsőfokon. Aztán kérte a szállásért a maradék összeget. Ki is fizettük.
És utána jött a meglepetés: a fürdőszobát (zuhany+Wc egyben) nem csak a két szoba, vagyis mi 4-en használtuk, hanem még plusz 2 szoba (ami 4 fő + egy gyermek volt). A gáztűzhelyet szintén így 8-an használtuk volna.
Miután én emiatt panaszt tettem a tulajdonosnak, közölte velem hogy én értettem félre őt és, hogy ő a közös fürdőszobát így értette, de én még direkt rákérdeztem, hogy 4 főre lesz-e a fürdő. Aztán este még megegyeztünk hogy másnap reggel elhagyjuk a szállást, és ő meg visszaadja azt az összeget, amit adtunk neki reggel és a foglaló marad nála. Reggel pedig elkérte még az éjszaka árát is.
Ha pedig ezt este tudtuk volna nem is maradtunk volna ott.
Az éjszakáról kaptam egy nyugtát, de a foglalóról semmit, szerződés sem volt.
Szeretném megkérezni, hogy mit tudok tenni. Ha valaki tud valamit tanácsolni, mindent szívesen fogadok.
Én nagyon becsapva érzem magam, és nem szeretném, ha másnak is így kezdődne a nyaralása, mert nekünk ez az eset eléggé el rontotta.
Minden segítségnek örülök. Remélem én is tudtam kicsit segíteni, ez jó példa arra, hogy nagyon utána kell nézni a szállásoknak, mielőtt lefoglaljuk.
Köszönöm szépen én is előre a segítséget.
Üdv: Adrienn