se óra, se pénz – Doxa hetvenezerért
se óra, se pénz – Doxa hetvenezerért
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Születésnapi ajándékba Doka karórát vásároltam édesapámnak, melyet amikor jobban szemügyre vettünk, kifogásolhatónak találtuk az óraüveg részen. Nem karcolás, hanem mintha az üveg folytonossága szűnne meg. Ezen túl az óra szíja sem volt elég hosszú. a vásárlást követő 2. napon vittük vissza, de az alkalmazott hölgy nem látta ezt a hibát. Az óra árát nem tudta visszaadni, arra hivatkozva, hogy nincs pénz a kasszában. A jegyzőkönyv felvétele után szóbeli igéretet kaptunk arra, hogy 2 héten belül órás megnézi és eldönti hogy hibás e az óra. Azóta már túlhaladtuk az időt és a napokban érdeklődtünk az ajándék után. Azt a választ kaptuk, hogy az órának semmi baja, viszont még sehol az óra. Meddig és mire várjunk? Milyen vásárlói jogokkal élhetek én ebben az esetben?
üdvözlettel: Zsuzsa
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
hát elég súlyosan korlátoztak fogyasztói jogaid gyakorlásában… ha érdekel, látogass el a www.panaszfal.hu -ra, s ott kérdezz… 😉