Mobiltelefon
Mobiltelefon
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tisztelt Fogyasztóvédelem!
2008 novemberében vásárolt nekem a cégünk egy kártyafüggetlen mobiltelefont. A készülék rendben működött augusztus elejéig mikor a kijelző elsötétedett. Ennek az oka a mai napig nem ismert számomra. Metró áruházban lett vásárolva a készülék ezért visszavittem, hogy garanciálisan javítsák meg a készüléket. Két hét múlva visszaküldték és ezt írták idézem (az ilyen jellegű mechanikai sérüléseket (törött/repedt kijelző) nem tekinti garanciális eseménynek, ezért a szerviz ezt a szerviz ezt garanciában nem javíthatja.)
A kijelző se nem törött se nem repedt ezt aláírták a Metró áruházban is az ügyfélszolgálaton.
Kihez tudom elküldeni egy független bevizsgálásra a telefont, hogy megállapítsák mi a hibája a készüléknek és milyen módon tudom érvényesíteni a jogaimat?
Tisztelettel: Nagy Ádám
javaslom egy korrektebb honlap látogatását a panaszosoknak: panaszfal.hu
Kedves Ádám!
Első körben forduljon a területileg illetékes békéltető testülethez, ha ez nem vezetne eredményre, akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal vegye fel a kapcsolatot (nfh.hu). Örülnénk, ha megosztaná velünk az ügy kimenetelét.
kedves admin… nagy szaktudással rendelkezel fogyasztóvédelmi témában ahogy látom… nem sértés, tény. pár topicot olvastam el, de nem volt nehéz levonni ezt a következtetést… esetleg tudsz adni szakmai tanácsot is, esetleg jogszabályi részeket a bizonyítás terhéről, kinek a kötelessége, azt mihez kell kötni, stb? mert így kár hozzászólni, csak azt a tudatot kelti a delikvensekben, hogy majd ha a nagy NFH-hoz fordulnak, majd azok megoldják a helyzetet a panaszosnak… hát egy nagy frászkarikát… ők a jogszabályi vétségeket vizsgálják… 😉
Számomra úgy tűnik, ezen a fórumon az admin csak azt a választ tudja adni: forduljin az NFH-hoz. Ennél azért konkrétabb válaszokat illene adni. A másik baj ezzel a fórummal, hogy eltereli a panaszosok egy részét azoktól a fórumoktól, ahonnan érdemi, használható válaszokat lehet kapni. Fogyasztóvédelmi témából sosem elég, de ez így elég sovány. Javaslom egy szakértő bevonását az oldal üzemeltetésébe, akkor talán eredményesen működhetne ez a fórum.
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
tisztelt mindenki !
abban kérném a segítségeteket , hogy a minap a 8 honapos nokia telefonom ( ami nem egy olcso volt részleteket 1 évig nyögtem ) elromlott . szervízbe be , leadtam garos javításra, minden gond nélkül kb 4 nap alatt kész volt . elmentem érte és a garpapirra ráirták , hogy mindenfélét kicseréltek benne csak kodszamok vannak rajta . de müködöképesen megkaptam pénteken . semmi gond nem is vasarnapig ismét nem jo . hétfön vissza , ismét áttvették és kb 2 hét mulva visszakaptam , egy levél meg egy fénykép ( szakvélemény) kiséretében , hogy beázott a telefon és a garancia nem vonatkozik rá ! bumm mmmmmmmmmmm most mit tegyek ????? nem is volt viz közelében !!! ök tették tönkre ??? amikor szervizelték vagy szállították ???????? hogy tudom érvényesíteni a garanciális jótálást ???
nem értek hozzá kérlek segítsetek mi a teendő ilyenkor ?
köszi jani