Hasznavehetetlen "fogyasztóvédelmi fórum"

Hasznavehetetlen "fogyasztóvédelmi fórum"

13 válasz

[Utolsó hozzászólás]

Tökorrú
User offline. Last seen 11 év 42 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/03/2009

Tisztelt illetékesek!

Nekem is lenne egy kérdésem. Találkoztam egy olyan, magát „Fogyasztóvédelmi Fórumnak” nevező oldallal, ahol senki, semmilyen tanácsot nem kapott a konkrét panaszával kapcsolatban.
Nem téveszti meg ez a cím a fogyasztókat, akik azt hiszik, hogy ha veszik a fáradságot, időd szánnak rá, hogy megírják a panaszukat, korrekt választ is fognak kapni a kérdéseikre?

furimuri
User offline. Last seen 9 év 43 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

GRATULÁLOK!!

Gratulálok a fórum egyre fejlődő működéséhez! Már botok által írt hozzászólásokkal is tele van piszkítva. Kedves Admin! Nem kellene ezt feladni? Ami nem megy, ne eröltessük. Érdemi, segítő hozzászólásokra eddig sem volt sem idő, sem szakértelem. Már a zavaró szemét törlésére sincs. Szégyen…

SzilvaL
User offline. Last seen 11 év 38 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 10/08/2009

Fogyasztóvédelmi Fórum

Tiszteletem!

Arrol szeretnék beszámolni, hogy létezik egy ún. Fogyasztóvédelem Fórum ami a fogyasztovedelem.com oldalon érhető el. Itt azt írják idézem: „FIGYELEM !
A fórum a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség hozzájárulásával és közreműködésével üzemel.
A hivatalos szerv részéről jelen van Siklósi Máté, helyettes szóvívő, FVF azonosítóval.”
namost ez a Siklósi úr már jó ideje nem tesz itt semmit. Véleményem szerint azért mert ugyebár a munkahelye megváltozott vagy kirugták akármi… További kérdés ami felvetődött bennem rátalálva erre az oldalra, hogy a MAGYAR ÁLLAMNAK nem e kötelessége a fogyasztók védelme ezeknek az eseteknek a kivizsgálásával, az online tanácsadással együtt?? Illetve még az is, hogy miért létezik egymás mellett 2 ilyen fórum is? Az egyik egész véletlenül nem a fogyasztók átverésének céljábol? Esetlegesen má már olyan szintre sülyedtünk, hogy UNDERGROUND módszerekkel kell védenünk magunkat?
A kedves admin válaszát előre is köszönöm.

SiklosiM
User offline. Last seen 11 év 10 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 03/22/2010

Fórumok és a nevem

Kedves Névtelen SzilvaL!

Örülök, hogy rajtam kívül mást is zavar, amikor a nevem illetéktelenül, megtévesztő módon szerepel egy weboldal címlapján, remélem Önnek hamarabb sikerült elérnie, hogy lekerüljön onnan – én hasztalan próbálkoztam.

Örülök, hogy a sorsomról találgat, hasonlóan sok szeretettel közlöm, nem rúgtak ki (eddig még sehonnan), saját kezdeményezésemre jöttem el az akkor FVF-től, 2006. őszén.

S hogy miért van ennyi fórum? Valószínűleg azért, mert szükség van rájuk. Ha a látogatottságát megtekintjük, még egy ilyen esetben – mint ez a jelenlegi tartalom itt a korábbi hatósági honlap helyén – is sok a hozzászóló. Nem mellékesen felháborítónak tartom, hogy a hatóság volt linkjét egy szolgáltatásokat és termékeket reklámozó oldal használja anélkül, hogy komoly szakmai tudás birtokában ténylegesen tanácsot tudna adni az érdeklődőknek. Ez részben nyilván a hatóság hibája, hogy volt domainjét csak úgy veszni hagyja, másrészt azt minősíti, aki ezt kihasználja.

Nálam a fogyasztóvédelem és a reklámozás ebben a formában nem fér egy egy helyen, az egyetlen együttélési lehetőség szerintem az, amikor a reklámozást fogyasztóvédelmi szemmel nézzük. A színvonalas, magukra valamit is adó fogyasztóvédelmi oldalak és kiadványok SEMMILYEN reklámot nem tartalmaznak.

Üdvözlettel:

Siklósi Máté

admin
User offline. Last seen 3 év 21 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/09/2009

Tökorrú

Kedves Tökorrú!

Oldalunk neve azért fogyasztóvédelmi fórum, mert egy olyan felületként kívánunk működni, ahol a különféle ügyekben panaszt elszenvedettek megoszthatják egymással tapasztalataikat. Ezt a Főoldalon is feltüntettük, továbbá azt is, hogy a hivatalos szerv Magyarországon az NFH.

Viszont köszönjük bejegyzését, valószínűleg hamarosan a fentieket jobban kiemeljük az oldalon.

Lipcseib
User offline. Last seen 11 év 35 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 08/29/2009

fórum értelme

Nekem nem azzal van bajom, hogy itt egy tapasztalatmegosztó fórum működik, hiszen ez egy nagyszerű dolog. A gond azzal van, hogy az emberek nem megosztani jönnek, hanem tanácsot kérni, de ezt szerintem Te is látod, kedves admin.

Te pedig – mint azt többen is felvetették – vagy az NFH-t, vagy a BT-t javasolod nekik. Az NFH ajánlása kiszúrás az esetek többségében, hiszen egy hasonló panaszügy esetében az NFH nem tud semmit tenni, nem polgári peres viták megoldására van, mégha azok fogyasztóvédelmi természetűek is. Vagyis a végén lefoglaltál egy köztisztviselőt (vagy többet), s lett a végén egy elégedetlen, tájékozatlan fogyasztód is. Elégedetlen Veled, mert rossz tanácsot adtál, s elégedetlen a hatósággal, mert úgy érzi, hogy nem képviselték az érdekeit, holott nem is tudják.

A BT már más, azonban szintén megtévesztő lehet őket ajánlani, ha a fogyasztó nem tudja, hogy pontosan mire is vannak ezek a mediátori testületek. Márpedig itt ezen a felületen ők is holmi – mindentelintézünk szervként – szerepelnek, ami nem igaz. A leterheltségük nekik is magas, épp most emelték az eljárásra adott maximális időtartamot. Sok esetben pedig a fogyasztónak adott egyszerű tanáccsal megoldható lenne a kérdés, s menne az élet tovább. Mindenki boldog lenne, s azzal foglalkozna, amivel neki kell.

Szintén problémásnak látom, hogy az NFH volt olyan ökör, s nem fizette további 2 évig a domaint, s így viccesen rá lehetett lelni, s nulla tartalommal a keresők élére kerülni egy megtévesztő domainnal. Linkek ezrei mutatnak erre az URL-re, csak éppen nem úgy, mintha ez egy „tapasztalatmegosztó, de semmiképpen nem tanácsadó” fórum lenne, hanem úgy, mint a hatóság oldala. Ebből él az oldal, ez hozza népszerűségét.

Az itt általam elolvasott esetekben több panaszost kifejezetten megvezettél, butaságot mondtál nekik, ebből, illetve az összelopkodott és rövidke leírásokból egyértelmű, hogy nem értesz a témához. Ez pedig szerintem a nevetségesség mellett súlyos megtévesztés is.

Ha azonban nem érzed át, hogy hány embernek okozol kárt vele, csináld csak tovább, gondold jó üzletnek.

hellboy
User offline. Last seen 11 év 41 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

kedves admin!
a tanácsadás ha

kedves admin!

a tanácsadás ha abban kimerül, hogy megadja a területileg illetékes nfh elérhetőségét vagy javasolja a bt felkeresését, majd várjuk az eredményt, ahelyett, hogy érdemi tanácsod adna jogszabályi idézetekkel, figyelmet felhívna arra, mire kell figyelni, mit kell tenni, akkor inkább ássa el magát a fórumjával együtt, mert a nevet kihasználva egy hatóság „becsületét” sérti… amiről ugyan tehetnek ők is, hogy nem járnak utána ennek… de megtettem a szükséges lépéseket ezügyben, hogy ne tudjon visszaélni vele, s ártatlan, megkárosított panaszosokban azt a hitet kelteni, hogy maga itt a fórumjával „faszagyerek”, s jól megmondta….

tisztelettel a pokolból.

admin
User offline. Last seen 3 év 21 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/09/2009

fórum

Kedves hozzászólók!

Köszönjük hasznos megjegyzéseiket. Próbáljuk megszervezni, hogy a fogyasztóvédelem területén jártas szakemberek segítsék hozzászólásaikkal a fórumot. Addig további megértésüket és türelmüket kérjük.

Hétvén
User offline. Last seen 11 év 24 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 11/03/2009

Kedves admin

Ezt még szeptember elejé irta! Van két kérdésem önhöz:
1) Sikerült-e találnia végre fogyasztóvédelmi szakembert?
2) Ön mit keres egy fórum irányítójaként, ha nem szakember?

Igazuk van azoknak, aki azt mondják, hogy ilyen formában ezen a honlapon található fórumoknak , nincs sok értelmük. Panasz, probléma rengeteg van. Akik meglátogatják és körülnéznek ezen a honlapon, rögtön rájönnek, hogy ” szelep” szerepet szántak neki. Vagy mondhatnám úgy „villámhárító” szerepet. Ugasd ki magad, hátha lecsendesedsz! És nem zavarzs senkit tovább. Ezt felismerve , nem is igen szólnak hozzá. Más megoldásokat keresnek. Ha NFH , komolyan venné akkor figyelné az itt elhangzottakat és bizonyos estekben hivatalból is indíthatna eljárásokat.
Köszönete a „hasznos megjegyzésekért” nem igen hangzik meggyőzönek. Annál is inkább mert néhány hónapja csak lapul.

admin
User offline. Last seen 3 év 21 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/09/2009

válasz Hétvénnek

Kedves Hétvén!

Köszönöm kedves bejegyzését és érdeklődését. Egyelőre nem találtunk fogyasztóvédelmi szakembert a fórumra, ezért egy darabig még biztosan nem végzünk szaktanácsadást, ahogy ez a honlap főoldalából ki is derül. Fórumokat pedig nem csak szakemberek irányíthatnak.

Honlapunk célja az, hogy teret adjunk a fogyasztóvédelmi ügyek megvitatására, és hogy a leírt eseteket olvasva mások már előrelátóan elkerülhessék a kivédhető problémákat. Reményeink szerint egyre többen lesznek olyanok is, akik leírják az esetek megoldásait, ezzel is segítve másokat.

Hogy még egyértelműbbé váljon, hogy nem végzünk szaktanácsadást, ezért a Főoldalra kitettük a panaszfal.hu elérhetőségét, amely oldal direkt ezzel foglalkozik.

Szép napot, és nyugodt, békés pillanatokat.

Kriszta67
User offline. Last seen 9 év 45 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 10/10/2009

Pontosan miben segít a FVF és

Pontosan miben segít a FVF és miben az NFH? Mi a különbség és a fogyasztók hová forduljanak szakmai tanácsért. Én is azt hittem itt szakemberek szakszerű választ adnak és nem más panaszos véleménye és sajnálkozása érdekel. Kalap szart se ér a fórumuk szaktanácsadás nélkül.

furimuri
User offline. Last seen 9 év 43 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

FVF NFH

FVF már nincsen, van NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság). Szakmai tanácsadással pedig a panaszfal.hu foglalkozik. Itt szakemberek szakszerű választ adnak.

furimuri
User offline. Last seen 9 év 43 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

fórum

Kedves Adnin!
Ez egy barátom mondása. Szerintem nagyon megszívlelendő:

„A sikeres vállalkozás, projekt – tevékenység alapfeltételei:

 Újszerű, modern gondolkodás és innovatív, piacképes koncepció
 Kvalifikált munkaerő (általános intelligencia, szakmai kompetenca)
 Korszerű infrastruktúra (számítógép, internet, mobiltelefon, személy-gépkocsi, stb. )
 Morál (erkölcs, etika)
 Fegyelem
 Motiváció (erkölcsi, szakmai, anyagi)

Bármelyik hiányos vagy hiányzik, akkor nagy valószínűséggel kudarcra vagyunk ítélve!”

Itt azt hiszem többminden is hiányzik a feltételek közül, különösen a második pont. Az is régi igazság, hogy előbb befejezzük a főzést, és azután tálalunk! Ez az étel még azt hiszem nem főtt meg!

furimuri
User offline. Last seen 9 év 43 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

Kedves Tökorrú!

Kedves Tökorrú!
Figyelmesebben kellene olvasni ezt a fórumot. Begyűjtöttem néhány választ az admintól. Ime:

1.
Nagyon sajnálom, ami Önökkel történt! Érdemes lenne a területileg illetékes békéltető testületet fekeresni az ügyben. Ők ugyan nem szankcionálhatnak, viszont ingyenesen kivizsgálják az ügyet, és véleményt alkotnak róla, és sok esetben ennyi elég a kereskedőnek, hogy belássa a vásárló igazát.
Ha ez sem hoz eredményt, akkor érdemes a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulni nfh.hu.
Kérem, írják meg az ügy kimenetelét is!

2.
Köszönjük bejegyzését! Megértem felháborodását az ügyben. Ha úgy érzi, szeretne tenni valamit az ügyben, akkor vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal (nfh.hu). Egyébként lehet, hogy egyszerűbb venni egy nagy levegőt, és lezárni magában az ügyet, és nem újra és újra elővenni. Szerintem érdemesebb a sérelmek újra meg újra átélése helyett a családjára és szeretteire fordítani az értékes időt.

3.
Köszönjük a bejegyzést! Javaslom, hogy keresse fel a területileg illetékes békéltető testületet (elérhetőségüket megtalálja cikkeink között), ez sokszor eredményre vezet a hasonló ügyekben. Kíváncsiak vagyunk a fejleményekre, bízunk benne, hogy kedvezően alakul az ügy.

Ezek Neked nem elég szakszerű, korrekt válaszok? Ha nem, akkor tényleg nincs más hátra: irány a panaszfal.hu !