T-mobil megtévesztés

T-mobil megtévesztés

Lalamailer
User offline. Last seen 11 év 36 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 10/22/2009

Tisztelt FVF!
A T-mobile tól kaptam a következő sms-t:
Meglepetés! Küldj most egy üres SMS-t a 1727-re , és órákon belül nyerhetsz 1 vW Golfot a T-Mobile-tól! Vegyél részt a kvízjátékban! t-mobile.hu (300Ft/SMS).

Az sms-ből úgy gondoltam, hogy 300 Ft nem sok pénz a nyereményjátékban való részvételért. Válaszoltam.

Ezt követően kaptam egy SMS-t, melyben egy bonyolult játékba infitálnak, de csak amennyiben SMS-ben válaszolok kérdések beláthatatlan sorára. Olyan mint egy végtelenített „legyen ön is milliomos” csak itt 300 Ft-ba kerül, hogy válaszolhassak egy kérdésre. Aki a legtöbb kérdésre helyesen válaszol, az nyer.

Természetesen nem mentem tovább, 300 Ft veszteség elég volt egy napra. Azóta napi 2 SMS-t kapok ugyanzzal a kérdéssel.

Úgy gondolom engem megtévesztettek, és kicsaltak tőlem 300 Ft-ot, mert azt hittem, hogy az első SMS-el is már részt vehetek.

Érdekelne az FVF véleménye ezzel kapcsolatban.
Üdv
Lajos

ksvktr (nem ellenőrzött)

T-Mobile

A T-Mobile megszüntette a korlátlan internet-hozzáférés lehetőségét.
Aggályos kiértesítéseket követően, (még a T-Mobile belső dolgozói is
csak fél hónappal az eset előtt tudták meg, az előfizetők sokan csak
most, vagy most sem.) Az értesítések visszamenőleg jöttek meg, -és igen kifogásolható formában- nekem
személy szerint 80.000 ft-os túlszámlázási díj mellett kapcsolták ki
tegnapelőtt, amit rövid határidőn belül be kell fizetni, (különben
plusz 55 ezer ft kötbér-tartozást és behajtást helyeztek kilátásba-behajtási csoport), holott
nemrég álltam át a korlátlanra és többszöri megerősítést kaptam általuk rögzített telefonbeszélgetésben hogy a korlátlan használat fix összegért jár és ez marad is így.

Ha valaki tud hasonlóan járt előfizetőkről (állítólag sokan vannak),
kérem keressen meg, fogyasztói jogaink együttes érvényesítése érdekében.

Köszönettel
cím: ksvktr@gmail.com

simi71
User offline. Last seen 11 év 8 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 05/03/2010

T-mobile

Okulásul mindenkinek, avagy ne járjatok úgy, mint én. Megosztok veletek egy történetet-melyet megosztottam a fogyasztóvédőkkel is.

„vagyok és egy panaszt szeretnék önökkel megosztani mely egy telefon szolgáltató cégről szól és ami szerintem tisztességtelenül bánt el velem. Ez a cég a T –mobile a következő történt: 2010 03 22 én kötöttem két előfizetői szerződést a békéscsabai T –mobile-nál mely a Csaba Centerben található ez egy flottacsomag új készülékekkel , mindezekkel eddig semmi gond igaz kisebb csúsztatás azért mégis csak volt mivel a készülékem induló részlete a honlapukon meghirdetettekkel szemben többe került.
Csak számszerűsíteni szeretném a honlapukon 4470ft volt hirdetve és ezzel szemben a kezdő részlet szerződés kötéskor 9910ft lett. Ezekért nem fordultam volna önökhöz. Mindezen dolgok eltörpülnek a mai nap történése mellett (05.03.) a reggeli órákban csörög a telefon a T- mobile ügyfélszolgálata közölte,hogy a” start net” csomagom adatforgalma meghaladta az 50MB adatforgalmat és ezért mivel nincs nagyobb csomagom előfizetve (jelzem én nem kértem külön internetet mivel ez szerintem drága ,de mint utólag kiderült mégis csak volt.) fizessek 50 ezer forintot mert ha nem kikapcsolják a telefonomat. Felkerestem a fent említett cég ügyfélszolgálatát ahol még nagyobb hidegzuhany ért az 50ezer 80 ezer lett mint kiderült részletes számlaismertetőből ez valós dolog elismerem nem tudom hogyan lehetett (lehet, hogy gyermekeim játszottak nem tudom )mert tudva ,hogy ez drága dolog nem tudatosan lett elhasználva.
Ami ezzel a problémám:
• Az internet szolgáltatás alapból miért van bekapcsolva ilyen feltételek mellett hiszen hatalmas költségekkel járhat(pl: az előző szolgáltatómnál ami a vodafone ezeket a szolgáltatásokat külön bekapcsolták kérésre megelőzendő a hasonló eseteket.)
• A Szerződéskötéskor az ügyintéző miért nem hívja fel az ügyfelek figyelmét és miért nem bízza a döntést az ügyfélre. (amikor benn jártam panaszommal az ügyfélszolgálaton ezeket a plusz dolgokat egyből tiltották nem lehetett volna 80 ezerrel hamarabb megtenni?).
• Ha már megtörtént ez a baj miért nem tanúsítanak méltányosságot ( gondolok itt részletfizetésre)
• Egy pici a végére ha valamit meghirdet 4470ft-nak az valóban annyi legyen (ez egy érvényes akció volt)

Természetesen ezt az összeget kifizetem a szolgáltató fele, amelyre hitelt vagyok kénytelen felvenni tudom ez később megélhetésünket is veszélyeztetheti mivel én jogkövető állampolgár vagyok a tartozás kiegyenlítése elvi kérdés, de szeretném felhívni az önök figyelmét ezen anomáliákra melyekbe más előfizetők is belesétálhatnak.
Kérem önöket, ha ügyemben vizsgálódnának, annak részleteiről tudassanak.

Tisztelettel :”

Simi71

jseder
User offline. Last seen 11 év 36 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 10/22/2009

T-mobil megtévesztés!

Én csak annyit tennék hozzá, hogy még TV reklámban is szerepel ez a játék!

T Gyula
User offline. Last seen 11 év 32 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 11/13/2009

T-mobil megtévesztés

Én nem voltam olyan ügyes,bár számtalan ilyen csalásnak nem dőltem be eddig.Most elaltattak azzal,hogy a szolgáltató a nevét adta ehhez a szégyenteljes megtévesztéshez. Több mint 10000.ft-ot kicsaltak tőlem mire észbekaptam,hogy balekot csináltak belőlem.Jó most lehet azt mondani:úgy kellett,csak mások okulására írom,több mint tíz éve vagyok előfizető,ezzel a bizalmammal éltek vissza,ezeknek semmi sem szent,Természetesen amint lehet szolgáltatót váltok.

T Gyula
User offline. Last seen 11 év 32 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 11/13/2009

T-mobil megtévesztés

Állítsuk meg a T-mobil ámokfutását,emeljünk szót minden fórumon ellene.